Hopp til toppmenyen på siden Hopp til hovedinnholdet på siden
Velg språk: Bokmål Samisk

Nyheter tekniske tjenester

Advarer mot uvettig bålbrenning

Norsk brannvernforening advarer mot uvettig bålbrenning, og ber folk respektere forbudet mot å gjøre opp ild nær skog og utmark ved feiring av sankthans.

Logo til Norsk Brannvernforening

Endring i renovasjonsrutinene

FIMIL AS har varslet Porsanger kommune om innføring av 14. dags renovering i Porsanger kommune med virkning fra 19. oktober 2015 (uke 43/15). Dersom kommunen ønsker å beholde dagens ordning vil dette koste brukerne mer i avgift pr år.

fimil

Båndtvang for hund

Porsanger kommune minner om båndtvang for hund i perioden 1. april til og med 30. oktober. Dette gjelder også for Brennelvneset og Seinesmoen.

Kommunevåpen Porsanger kommune

Respekter bålforbudet

Norsk brannvernforening minner om det generelle bålforbudet som gjelder fra 15. april til 15. september.

Kraftig røyk_500x375

Informasjon fra FIMIL til innbyggere i Olderfjord

På grunn av veldig bløte veier på enkelte sideveier i Olderfjord-området er dunkene på enkelte strekninger ikke tømt i dag 26.02.2015.
Disse dunkene vil bli tatt neste uke i stedet.

Olderfjord nov_500x377

Varsel om oppstart av regulering - E69 Ny Skarvbergtunnel

Planprogrammet sendes på høring og legges ut til offentlig ettersyn i tiden 27. januar 2015–11. mars 2015 på rådhuset i Porsanger kommune og Statens kartverk Region Nord, Lakselv.

Kommunevåpen Porsanger kommune

Ny teknisk sjef

Porsanger kommune har fått ny teknisk sjef.

Teknisk sjef Victor Gamst
Språk Norsk - NorwegianSpråk Sami - Samisk