Hopp til toppmenyen på siden Hopp til hovedinnholdet på siden
Velg språk: Bokmål Samisk

Ekstraordinære midler til næringsfondet i forbindelse med Covid-19

Porsanger kommune har fått tildelt 1.7 millioner i ekstraordinære midler til næringsfondet i forbindelse med Covid-19. Det kan gis tilskudd til bedrifter, etablerere og andre næringsaktører med forretningsadresse i Porsanger kommune.

Kommunen informerer

Ønsker du å starte egen bedrift

Porsanger kommune har avtale med Sápmi næringshage hvor du kan få gratis veiledning for oppstart av egen bedrift eller utvikle din eksisterende virksomhet.

Næring, etablering, gratis videreutvikle bedriften

Timebestilling ved utviklingsavdelingen

Nå kan du booke din time på nettstedet til Porsanger kommune. Det er mange av våre innbyggere som bruker denne løsningen i dag og det gjør at saksbehandlerne kan veilede innbyggerne mer effektivt og konkret i forhold til sakene deres.

Timebestilling byggesak, plansak, oppmåling, landbruk, jordbruk

Gratis førstelinjetjeneste for næringslivet via Sápmi næringshage Porsanger

I dag 1. november 2017 har Sápmi næringshage etablert en ny node i Porsanger. Noden er Økonomiservice AS og de vil utføre førstelinjetjeneste for Sápmi næringshage Porsanger.  Porsanger kommune har en avtale med Sápmi næringshage på førstelinjetjenesten og dette gir muligheter for alle som vil etablere eller utvikle sin bedrift i Porsanger.

Etablere eget selskap og du trenger bistand til etablering, registrering og drift

Excel-kurs for næringslivet

Sápmi næringshage kjører excel-kurs i Porsanger den 05. og 06. april.

excel
Språk Norsk - NorwegianSpråk Sami - Samisk