Hopp til toppmenyen på siden Hopp til hovedinnholdet på siden
Velg språk: Bokmål Samisk

Listeforslag til årets kommunestyrevalg er godkjente

Alle som har levert liste fikk disse godkjente. Det er dermed totalt 8 partier som stiller liste til årets kommunestyrevalg i Porsanger.

I oversikten under finner du partinavn og kandidater m/fødselsår og poststed

Tegning av en liste

Godt samarbeid om stemmegivning i Porsanger!

I forhåndsstemmeperioden har valgfunksjonærene i Porsanger kommune tatt i mot forhåndsstemmer på Helsetun, Garnison Porsanger og på Solbrått aldershjem.

Velferdsbefal Philip Sverre og formannskapssekretær Kristine Sunde Fauske, melder om godt samarbeid mellom Garnisonen i Porsanger og kommunen rundt Stortings- og Sametingsvalget.

Valg 2021: Forhåndsstemme i Porsanger

Valgdag for Stortings- og Sametingsvalget 2021 er mandag 13. september. I perioden 10. august til og med 10. september kan du forhåndsstemme i hele landet.

Tre kvinnelige valgfunksjonærer er vendt mot kamera. To står og en sitter. Alle smiler og har ID-kort med oransje bånd rundt halsen. Sittende funksjonær holder opp en brun og en blå konvolutt hvor det står VALG.
Språk Norsk - NorwegianSpråk Sami - Samisk