Hopp til toppmenyen på siden Hopp til hovedinnholdet på siden
Velg språk: Bokmål Samisk

Informasjon om koronavaksinering

Porsanger kommune planlegger nå for en kommende koronavaksinering av innbyggere.

Sprøyte

Akuttberedskap i barnevernet

Porsanger kommune har i tråd med nasjonale krav iverksatt akuttberedskap i barnevernstjenesten.

Barn

Regionale dialogmøter om eldrereformen Leve hele livet

Fylkesmannen i Troms og Finnmark inviterer nå kommunene til regionale dialogmøter om eldrereformen Leve hele livet. I målgruppen for deltakelse på dialogmøtene er også frivilligsentraler, pensjonistforeninger, eldreråd og frivillige organisasjonen.

Sommer

Hjemmetjenesten anmoder om strøing av uteområde

Hjemmetjenesten anmoder om at innbyggere som skal ha besøk av hjemmesykepleie og hjemmehjelp, sørger for at det strøs godt utenfor huset og langs eventuell adkomstvei til de kommer.

Det er svært glatt nå og de ønsker å forebygge uhell for både ansatte og innbyggere.

Varseltrekant

TryggEst

Porsanger kommune har satt varslingssystem for melding om overgrep på sårbare voksne i system.

TryggEst
Språk Norsk - NorwegianSpråk Sami - Samisk